torsdag 1. september 2011

Føler for å takke i kveld!

Takk til alle som hjalp oss slik at huset vart ferdig og klart til utleige. Det er farleg å nemne namn, men eg prøvar meg likevel... Takk til Eva og Olav for pakking, vasking, skifting av do +++. Takk til mamma og pappa for vasking, måling, skifting av dører, listing, lån av hengar til flyttelass +++. Takk til Odd Einar for riving av vegg... -og oppsetting av ny. Takk til Malene og Kjetil for foringar, rydding, vasking og pakking +++. Takk til Håkon-Inge for garderobedører +++. Takk til Liesbeth og Ragnar for pakking og plenklipp. Takk til Iren og Ottar for at de tek alle våre ville idear på strak arm og med godt humør og vilje til å få ting til å gå - og for all hjelp både før og etter at vi flytta. Takk til Annveig og Jan Egil som tok med hengaren opp att til Molde. Takk til Marit og Ola for senger! Takk til alle for varme tankar og gode bøner. Kjenner at vi er lagt vekke frå alle vi er glade i!

Takk til den som gav oss pengegåve i veka som var, den kjem godt med! Takk til KF Trondheim for all støtte, oppmuntring og forbøn. Ikkje minst: takk til Gud for alt godt Han velsignar oss med! All ære til Han!

Vi er så takknemlege for at vi har så mange og så gode vener og eg ber om tilgjeving dersom det er nokon eg har gløymt, det er ikkje meininga! De fortener alle å få anerkjennelse for det de har gjort. Mest av alt er vi takknemlege for alle de som er med oss i bøn, vi merkar at Gud har omsorg for oss!

Ein stor takk til dykk alle, Gud vil velsigne dykk rikeleg attende!
Eg er veldig glad i dykk alle saman og må vel berre seie meg einig med Jørgen, han saknar venene sine - og foreldra deira!

Dette vart veldig seriøst, men det kjem verkeleg frå hjarterota!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar