søndag 25. september 2011

Helg!!!!

Nok ei vellykka helg er straks ferdig. I går var vi både på VilVite (kan absolutt anbefalast! (http://www.vilvite.no) Vi har investert i årskort...) og på familiefest på KF, i tillegg til at vi fekk sove lenge alle saman! Det måtte jo berre bli bra! Ja, bortsett frå at det gjekk ALT for lang tid frå "frukost" til neste måltid. Det endte med at mora sette seg ned i trass på VilVite og forkynte at "no gidd eg ikkje meir, no er eg SUR!!" Veldig pedagogisk. Men utanom det var dagen super. Her er PE i aksjon i "Sentrifugalskapen", der han driv seg rundt med sentrifugalkrafta. Veldig artig (og litt kvalmande...)!
I dag har vi vore på husvisning borti gata her. Tenkte å kjøpe hus, billigare enn å leige! Eller... Nei, eg tulla visst igjen eg! Cecilie som går i klassen vår, og Erlend skal ha hus og dei leigde inn eksperthjelp i form av meg som "kritisk blikk" og ungane som "utforskarar og kuriositetsfinnarar". Ja, og så var Per Edvin sjølvsagt frampå og måtte plage oss med alt det elektriske han absolutt skulle bite seg merke i! He he... Prisantydninga er på 3.290.000,- kr. Heilt sprøtt spør du meg, men det er visst på det nivået prisane ligg. Huset er 25 år eldre enn vårt er og ikkje vedlikeholdt eller pussa opp på noko måte, med unntak av nokre små forsøk på å pusse opp nokre bad. Ja ja. Eg ville nok ikkje kjøpt det, men eg er ikkje 25 år lenger og har skjønt at med to-tre ungar så blir det plutseleg ikkje så god tid til oppussing som ein trur. Ein annan av dei harde realitetane i livet som plutseleg slår inn med full kraft.
Anna har vore i skateboardrampen i Velvet i KF saman med Hans Arne og Jørgen. Og på onsdag skal dei ta bilete av 1. klassingane på Kronstad Skole... Veldig bra. Det spørs om vi må søke om utsettelse på fotograferinga. No har Jørgen og Anna laga julepynt, englar, av papir og "kakeblonder" så heile stovegolvet er fullt av papirbitar. Kjekt. No er tannpuss og legging neste post på programmet, så det spørs om eg må trå støttande til! :-D Til veka kjem Håvard Kjøllesdal og skal undervise oss, det gler vi oss veldig til! Neste søndag er det Terje Dahle som skal undervise på gudstenesten og etter det eg har forstått skal han undervise oss veka etterpå òg. Dette blir bra! Blir kjekt å høyre korleis det går i Trondheim òg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar