lørdag 17. september 2011

Tidlegvakt...

= TRØTT!! Ikkje nok med at vi må opp i 6-tida kvar skuledag, eg må sjølvsagt ta på meg tidlegvakter på sjukehuset i tillegg. Som startar kl 07.00... Fordelen er jo at eg berre skal ha meg sjølv i kleda og ut døra, ikkje tre andre i tillegg, så eg står opp omtrent samtidig som på kvardagane. 15 min før ein styrtar ut døra på morgonen er nok det. Motivasjonen er at eg kan skryte av å ha arbeidd på lungeavdelinga på Haukeland. Ja, og så er det jo litt motiverande når eg sjekker kontoen den 12. i kvar månad!

Det hjelper vel ikkje akkurat på at PE kjem på at han skal snakke om djupe og alvorlege ting kvelden før heller. Eg er veldig glad for at han ville snakke om det han tok opp, forresten, så eg sat gjerne oppe for å vere med på det. Snakking er veldig bra det, men soving før arbeid er heller ikkje å forakte! Det sei vel sitt at eg hadde sovna før han kom og la seg i natt, det er ikkje kvardagskost i fam. Frisvoll!

Trur  ikkje dette innlegget er det beste eg har skrevet, eg sovnar litt innimellom... He he... Håper på meir soving neste helg! I morgon trur eg at eg får sove tre timar lenger enn i dag, forresten, det skal bli godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar