mandag 19. september 2011

Ei ny helg er over...

...innhaldsrik som alltid! Livet er i grunn spanande, vil eg sei. I KF er temaet for hausten "Identitet" og "Identitet i Kristus". Veldig bra forkynnelse, anbefaler å gå inn på heimesidene til KF for å sjekke det ut. Så får du jo vite litt kva vi fyller oss med om dagen... He he... Direktelink til gudstenestene: http://www.kristentfellesskap.no/mediefiler/gudstjenester -men ingen tvang! :-)

Ellers er temaet på skulen 3. Mosebok, som skal vere ferdig lese til torsdag. Eg er pr no ferdig med kapittel 7 (av 27...). Jadda. Eit hav av tid før torsdag! Det er jo så ufatteleg spanande! Har til no fått grundig innføring i dei forskjellige offera og korleis dei skulle bli utført. No begynner innføringa i korleis levittane, "Arons sønner", skulle innviast til prestar. Men, det er faktisk ganske interessant om ein tenker på at alt Gud gav befaling om i ofringane og prestetenesta +++ er bilete på Jesus, livet og offeret hans for oss. Har aldri tenkt slik på det før eg, anna enn at offerlammet symboliserer Jesus som offer for oss. Det er ganske mykje meir symbolikk om du ser etter og veit kva du skal sjå etter.

Var forresten på arbeid i helga, rekk det òg eg! Det var kjekt, og litt stress. Det er ikkje stort anna her enn i Molde, vi spring for å rekke det vi skal og håper at vi får tid til å ete... Men det er kjekke folk som arbeider der og dei er flinke til å ta seg av ein fersking som ikkje veit opp-ned på avdelinga! Fekk forresten vere med å sjå på innleggelse av CVK (sentralt venekateter) i går, sto vel i praksis heilt i ro og holdt pasienten i ro (ja, fysisk holdt pasienten som ikkje var så begeistra for å ligge stille), men eg fekk med meg korleis det vart gjort. Interessant! Ja, eg veit eg er rar! Stakkars legen som gjorde det var så nervøs at han skalv på hendene, trur ikkje han har lagt inn så mange åleine før. Stakk nokre gonger, men fekk det til til slutt. Eg vart imponert over at han ikkje gav opp med ein gong, men han var samtidig fornuftig og sa at "nå stikker jeg en gang til, går det ikke da ringer vi på xxx så får han gjøre det". Gode eigenskapar begge deler.

Til slutt vil eg ikkje anbefale å kjøpe same sort tørketrommel som vi har her. Vi merker at den ikkje er den dyraste, for å seie det slik. Men vi skal berre ha den eitt år, så vi overlever! Vi kan i alle fall legge oss utan å henge opp klede i timesvis først! ;-) God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar