mandag 5. september 2011

Ja, var det ikkje det eg sa?

Dei to-tre første vekene er det ekstrem-blogging med minst eitt innlegg kvar dag, før det dabbar av til ingenting. He he, kjenner meg sjølv, ja! Men: ingen er uforanderlege, så eg skal fortsetje! - men kanskje ikkje eitt innlegg for dagen. Det gjeld å legge lista på eit oppnåeleg nivå!

Vi har no vore på "helg" på Gullbotn, KF sitt konferansesenter som ligg ca 35-40 min utanfor Bergen. "Helg" fordi det teknisk sett var frå onsdag til fredag, men alle kalla det helg. Det er jo i helger slike ting skjer, så det fall heilt naturleg. Uansett var det ei kjekk helg med gode folk og god mat! Det er tre frå Fillipinene i klassen og dei laga middag til oss på torsdag. Fantastisk god mat!

Vi har lært om grunnvollen, om kva evangeliet er, om dåpen, om Den Heilage Ande, om tru og om å leve menighet. I tillegg til ein god del anna, for eksempel har vi blitt meir kjent med kvarandre i klassen. Vi er 16 stk, alle forskjellige - det hadde du ikkje venta - med kvar vår historie og kvar våre forventningar til dette året og til Gud. Artig å bli kjent med dei.

Hans Arne, Jørgen og Anna var på skulen både torsdag og fredag, så vi sto opp kl 06.00 for å få tid til å få på oss klede og få i oss mat før vi måtte kjøre litt over halv åtte for å rekke skulen kl 08.30. Og så var det å kjøre opp att til Gullbotn for å få med oss undervisninga før vi måtte hente ungane igjen... Men vi fekk faktisk med oss all undervisninga begge to!

Vi har forresten ingenting å klage på i Molde, rushtrafikken her i Bergen går oss ein høg gang! Ein kjøretur frå KF og heim tek 7 min utanom rushet, men kan bli 20 min om vi er litt seint ute. Slik som i dag, for eksempel, då ungane brukte ein og ein halv (1 1/2) time på turen frå skulen sin bort til KF, ein tur eg brukar 8-9 min på. Mykje spanande å forske på, skal vite! Dessutan må dei jo prøve alle vegane som går på kryss og tvers på gravplassen! "Vi bare utforske nye veia, du får ringe om det tar for lang tid!" sa Jørgen då PE ringte for å høyre kvar dei var ein time etter at skulen var slutt...

Foreldremøtet for Anna var i kveld, forresten. Dei er fortsatt veldig fokusert på at det er så stort kull. 44 elevar! På turdagane deler dei seg ofte opp fordi det blir for mange å ta med på ein gong (!) og eg må berre fnise litt inni meg og tenker at det er eit luksusproblem. Men ære være dei for at dei er så fokusert på å sjå alle og få dei med frå dag ein. Trur vi skaut blink med skulevalet til ungane.

Til neste gong: Guds fred! Saknar dykk alle saman.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar