tirsdag 11. oktober 2011

Sjuk...

Ja, eg er sjuk. er det ikkje slik det ofte er når ungane er vekke? Då kollapsar alt. He he... I går sto eg opp kl 13.00, i og for seg godt det, hadde det berre ikkje vore for at eg var sjuk. På ettermiddag i går reiste vi opp til Gullbotn for å ta dei to siste dagane før haustferien her. Veldig kjekt, i alle fall kjekt at undervisninga foregår i "sofaavdelinga". Fekk ikkje så mykje med meg av undervisninga før lunsj... Opptak på mp3 er kjekt å ha! Men eg er mykje betre enn i går, så eg satsar på å vere frisk i morgon!

Ungane gledde seg stort til å dra på ferie og har det fint veldig fint. No er dei hos tante Lise, onkel Leidulf, farmor og farfar i Eresfjorden, i går var dei med på skulen i Molde og besøkte klassane og venene sine. Og vi har fått begynne på oppgåvene våre. Jippi! Men det skal bli godt å få ungane heim att på søndag... :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar