mandag 31. oktober 2011

Er forvirra!

Det er visst ikkje alt ein skal forstå... Eg les 31.okt på kalenderen i dag, noko som for meg betyr ullunderklede, skjerf i halsen, fleesjakke, støvlettar, vindtett jakke +++ når eg skal ut. (Ja, eg er frossen av meg, ja!) Men når eg kom ut?? Jau, då var det direkte varmt! No viser gradstokken utanfor stovevindauget 14 grader, kl 20.43!! (På baksida viser rett nok den digitale målaren 11,9 grader, men...) No veit eg ikkje kva eg skal tru. For eit par dagar sidan frykta eg for at det skulle vere frost på frontruta morgonen etter! He he... Ja, for ikkje å snakke om julestemninga som kom krypande her ein morgon då vi småsprang bort til bilen, i småregn og småkald vind i mørket... Ikkje det at eg klager, altså! På ingen måte! Eg er berre glad til for litt varme, ikkje akkurat skjemt vekk med det i sommar!

I helga var det "teamhelg" på bibelskulen. Halve klassen reiste til Skien og resten av oss (les: gamlingane...) tok turen til Askøy. På fredag og laurdag var i på eit kjøpesenter der ute og ba og snakka med folk, ei lita barriere som måtte brytast der, ja... I går var vi med på møtet i KF på Askøya og vart litt meir kjent med dei som er med der. Kjekt. Vi skal ha tre helger til der ute, så det blir nok både fleire barrierer som må brytast og utfordringar som må løysast før det prosjektet er over! ;-)

Den første oppgåva vår skal leverast på torsdag. Litt usikker på kvifor fristen vart utsett tre dagar, men tida kjem godt med! Ifølge PE, i alle fall...

I dag mota vi oss opp til å ha samtale med læraren til Jørgen (i grunn fort gjort å mote seg opp til det...), berre for å oppdage at det er neste måndag samtalen skal vere. Heldigvis oppdaga vi det eit kvarter før og ikkje når vi sto og etterlyste læraren! Anna har fått lekser fleire dagar enn torsdagane. Skrekk og gru, tenkte eg, men ho kom heim frå skulen og forkynte gledesstrålande (ja, faktisk!) at ho hadde lekser ho måtte gjere i dag, fann fram leksa og gjorde den på 1-2-3! Slikt varmar eit mamma-hjarte! Reknar med at det fortset slik i 15-20 år! He he...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar