fredag 21. oktober 2011

Helg!

Helg igjen... Hans Arne er på Race, dei skal overnatte på KF i natt og skal på gårdsbesøk i morgon. Sikkert ganske eksotisk for bergensungar. He he... Jørgen og Anna koser seg med film nr 2 for dagen. Ja då, veit at det ikkje er pedagogisk, men det er faktisk første gong dei ser film etter at dei kom att frå haustferie!

I morgon skal husfrua evakuere saman med dei to håpefulle som er att heime, slik at sjefen i huset får fred til å skrive oppgåve. VilVite blir invadert! Ja, og så må vi jo ta ein tur dit på søndag òg, slik at Hans Arne får med seg opplegget med nordlys, eller kva det no var... Årskort er fint! :-)

Denne veka er det Jørgen som har vore sjuk. Han har hatt feber og hostar stygt. Det passa eigentleg fint. Bortsett frå at eg gjekk glipp av undervisning, så passa det veldig bra for meg å vere heime, så fekk eg tid til å kome meg skikkeleg eg òg. Den sjuka her heng i lenge! I alle fall i meg. Trur nok at ungane slepp unna lettare, Anna er ikkje sjuk, ho berre hostar. For ikkje å snakke om så uforskamma upåverka Per Edvin er av alt! Fnys.

Ellers er snøen kome nedover Ulriken og haglet har besøkt oss opptil fleire gonger. Føler på ein måte at vi er snytt for ein sommar! Viss ikkje dei to vekene i april / mai skulle vere sommaren i år, det kan tenkast det. Litt knapt, spør du meg! Men det er berre 6-7 månader til det er sommar att! Fatt mot! He he.

Ha ei god og velsigna helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar