lørdag 15. oktober 2011

Haustferien går mot slutten

Og her sit eg og hostar. Har no brukt ei veke på å bli sjuk og å bli frisk att og no trur eg at eg er på rett veg. ;-) I går var eg feberfri for første gong sidan feberen kom snikande på laurdag og i dag hostar eg mindre (trur eg...). Trur ungane skal vere glade for at dei har vore på haustferie denne veka, eg er ikkje akkurat hyggeleg å vere saman med når eg er sjuk... Stakkars Per Edvin.

Ungane har storkosa seg hos vener, tanter og onklar, farfar og farmor. No er dei hos bestemor og bestefar og eg har ein mistanke om at dei har det like fint der! He he... Jørgen hadde feber i går kveld, forresten, ikkje så kjekt å vere her i Bergen når ungen din ikkje er frisk i Romsdalen... :-( Men i morgon kjem dei heim att til oss, det skal bli godt! Ei heil veke er lang tid, i alle fall når dei er så langt unna. Anna har aldri vore borte frå oss så lenge i eitt strekk før, så det er litt merkeleg. I morgon skal dei ta fly åleine alle tre, ja, dei er jo saman dei tre då, så heilt åleine er dei vel teknisk sett ikkje. Dessutan blir dei påpassa av "flyfolk" så eg er ikkje bekymra. Det falt tydeleg i smak å ta fly, i alle fall for Anna, ho var rimeleg gledesstrålande i stemma då ho sa at ho skulle ta fly heim att på søndag!

PE og eg har starta på oppgåvene våre, men eg må sei at for min del så hadde eg nok fått meir gjort om eg ikkje hadde hatt feber alle dagane. Blir liksom litt slapp av det! Men eg er godt i gang, så det går nok bra. Den første skal ikkje leverast før 1. nov, og det er jo over to veker til! Har ein mistanke om at det blir enno mindra husarbeid gjort dei to vekene... Ja, det er vel eigentleg berre å hive seg over arbeidet, kan ikkje sitje her og trykke om det skal bli skrevet oppgåve! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar