torsdag 13. oktober 2011

Der slo Paraceten inn, ja.

Det tok berre 45 min... Etter 4 t og 45 min på venterommet på Bergen Legevakt tok det tilsaman 25 min frå vi kom inn til vi var gjennom. Då snakka eg med legen i 10-12 min... Men eg fekk sjukmelding for dei to ekstravaktene eg ikkje kan ta i morgon og fredag. Det betyr at eg ikkje taper sjukepengane, eg har nemleg ikkje vore tilsett lenge nok til å bruke eigenmelding før på søndag! Synes eg fortener pengane, tre av timane på venterommet sat eg og fraus, paraceten gjekk nemleg ut og eg hadde ikkje tatt med "niste"! 39,4 målte dama i øyret mitt... Neste gong eg skal på legevakta i Bergen skal eg møte opp kl 16.30 med brudd i fingeren. Det gjekk mykje raskare! ;-)

Men no frys eg ikkje meir (nesten) og ventar berre på at varmelakenet skal bli varmt så eg kan krype til køys. I morgon er atter ein dag, og eg "slepp" å gå på arbeid! Får satse på at forma er betre og at eg kan fortsetje på oppgåvene mine...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar