fredag 7. oktober 2011

Haustferie!

No er haustferien i gang! Ja, eg veit at de heime i Romsdalen er ferdig... ;-) Men vi startar no! I går fekk vi besøk av Malene, Timoteus og Tobias, til stor jubel for både liten og stor. Kjekt å ha nokon kjente rundt seg igjen! Det var ikkje berre artig å gå på skulen i dag, det var vel gjerne meir forlokkande å vere heime og leike med vener... På laurdag skal Hans Arne ta fly heim heilt åleine, men flybytte i Oslo... Men det går bra, han er heldigvis innanfor kategorien "jeg reiser alene", så eg reknar med at det er ei eller anna flyvertinne som tek ansvar. Forhåpentlegvis. Han skal besøke bestekompisen sin i Molde på søndag før dei andre kjem heim. Det gler han seg til! Men no må eg starte innsanking av ungar og vaksne frå skule og... tja, eg veit eigentleg ikkje kvar dei andre er... Ja ja, vi finn dei vel! I morgon tenkte vi det passa med ein tur på VilVite, trur det er fleire ungar enn våre som vil synest det er kjekt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar