søndag 28. august 2011

Må berre beklage, ser at blogen forutset at ein har konto (no har eg alt gløymt kva slags konto det er...), eg har ikkje hatt som mål å lure nokon inn i noko de ikkje vil vere med på. Men men. Det er sjølvsagt fortsatt frivillig å lage konto og vere med! Eg hadde tydelegvis ein konto frå før, for eg fekk ikkje beskjed om å opprette ein då eg kom på at dette var ein lugom plass å ha blog.

I dag har vi altså vorte presentert for menigheten (vanskeleg ord dette, har liksom ikkje noko godt nynorsk ord!) i KF Bergen. Det var fort gjort, namn og kvar vi kjem frå, dei ba for oss og så fekk forsamlinga oppfordring om å be for oss gjennom året. Veldig godt å vite at vi har mange forbedarar, det kan ikkje bli for mange.

Anna sette seg forresten rett ned innanfor døra til salen då ho kom til KF i dag. Der sat ho og nytte lovsangen (øving før gudstenesten begynte) lenge, før ho etter kvart begynte å danse, eller i alle fall svinge seg rundt til musikken. Det var tydeleg at det fall i smak!

Det var innsetjing av ny eldste i dag òg, Håkon, veldig godt å vere med på. Fantastisk å få vere vitne til at dei som er og har vore leiarar før omslutta han og kona Eva i bøn. Det var ein omsorg og varme som rørte fleire enn dei som sto der framme. Alle i salen var med og omslutta dei og løfta dei fram for Herren på ein måte som er vanskeleg å beskrive. Det rørte i alle fall meg djupt i hjartet.

Terje Dahle var med, han hadde god og jordnær undervisning om kven vi er i Kristus, at vi må vere livsnære og jordnære samtidig som vi er sett i himmelen hos Gud. Gud har sendt sin Heilage Ande til jorda gjennom oss, difor kan ikkje vi halde det for oss sjølv, vi må ut og dele det vi får frå Gud med menneska rundt oss! Vi må vere tilstade og skape samfunnsendring slik Hans Nielsen Hauge gjorde. Vi må vere villige til å ta korset opp, og forklaringa Terje ga på det er den beste eg har høyrt: Når Guds vilje går i kryss med vår vilje så velger vi Guds vilje. Eg er jo ein person som er god på bilder og fakter, så då Terje illustrerte det med å vise med hendene at Guds vilje går vertikalt og vår vilje går horisontalt (=danna eit "kors".) så sit det som spikra i knollen min! :-)

Etter gudstenesten var vi inviterte på middag til Elise og Marius, vener av Malene og Kjetil. Det var kjekt! Ungane kosa seg med høner og kalkun, minihamster og motorisert ola-bil! Ein kjekk søndag! At alle ungane faktisk åt noko av middagen kan vel strengt tatt bidra ganske mykje til at eg opplevde søndagen som ein kjekk dag. Dessutan meinte Elise og Marius at ungane våre var velopdragne!! Dei sat fint attmed bordet, ja, men eg er litt usikker på om det var fordi dei var usikre og sjenerte på ein ny plass eller om det er oppdragelsen som er god... Sikkert det siste. Godt å sjå at ungane kan oppføre seg når vi er på besøk!

No har Jørgen 38,7 i temp, så det spøker for skuledagen hans og for ein av oss vaksne. Slik er det, men vi reknar med at det gje seg relativt raskt! Gud er god og har ei plan med dette òg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar