tirsdag 21. februar 2012

Lekser...

...er best når dei er gjort. Heilt klart. Jørgen er ein meister til å gjere lekser, når han berre kjem i gang. Han er veldig flink... -når han berre kjem i gang og ikkje blir forstyrra av ei mamma som tilfeldigvis gjer noko som er artigare. For eksempel å sjå på legosida på internett, som han måtte gå frå for å gjere lekser... Ikkje alltid like smart mora heller... He he... Anna er den i familien som absolutt er best på lekser. Ho hentar bøkene sine og går etter meg og seier "Se mamma! I å har læksa!!" før ho set seg ned og gjer leksene. Sånn utan vidare. Fantastisk.

Foreldra er ikkje så flinke, eller, eg kan vel strengt tatt ikkje klage på Per Edvin, det er vel eg som er best på å drøye det til siste kvelden. :-( Uff, ikkje så rart at ungane får litt halvdårlege vaner. Ein kveld då eg sa at eg ikkje kunne lese høgt fordi eg måtte lese 37 kapittel i Jeremia før eg la meg, spurte Jørgen sjokkert: "Skal dæm ha dåkker til å lese 37 kapittel på en kveld?!?" Eg måtte lettare skamfull innrømme at vi hadde strengt tatt hatt ei heil veke...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar