onsdag 30. juli 2014

Back again!

Det siste halvanna året har ikkje eg vore inne på bloggen meir enn to-tre gonger, medrekna i dag. Det er ein ganske enkel grunn for det. Eg har så lyst til å skrive, men eg prioriterer det ikkje. Det er då det dårlege samvitet kjem krypande, og gode forsvarsmekanismer mot det er fornekting, neglisjering, fortrenging og andre slike ord. Det resulterer i at eg ikkje går inn på bloggen, noko som igjen resulterer i at han ikkje blir oppdatert, naturleg nok.

Visjonen for bloggen no er at eg, sannsynlegvis med veldig varierande tidsintervall, skal skrive litt om det eg opplever og tenker på. Med andre ord ein blogg som er lik dei fleste andre bloggane som finns. Forhåpentlegvis er det nokon som gidd å lese likevel.

Ein liten "quick update" før eg går skikkeleg i gang, det er trass i alt over to år sidan sist innlegg:
Eg er fortsatt velsigna og gift med den mest fantastiske mannen og har dei tre flottaste ungane. Vi bur fortsatt i Molde, i huset som stadig nærmar seg å bli ferdig oppussa. Eg legg meg fortsatt ikkje før normale folk står opp om eg har sjansen til det, til mannen sin store frustrasjon. Eg har eit halvår att i 30-åra og har tenåringsgut(!) i huset. På førstkomande tirsdag har vi 19 års bryllaupsdag, forresten, så fekk eg sagt det óg. Eg har sommarjobb! Har nemleg kasta meg inn i studentlivet igjen, sjølv om eg nok ikkje er den "typiske studenten". Eg nyt at ungane har skuleferie og eg nyt den fantastiske somaren vi har i år! Akkurat no nyt eg at eg har huset for meg sjølv og at eg straks skal legge meg. Faktisk.
Trener fortsatt på å leve etter dette:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar