torsdag 8. mars 2012

I alle dagar...

Eg er ikkje heilt sikker lenger... I går bedyra eg opp til fleire gonger at "no er det vår!", det første som møtte meg då eg gjekk ut på trappa i dag? Hagl-sludd-regn-eitt-eller-anna! Eg gje meg over. Men det har vore sol i dag! :-)

Eg har forresten bestilt meg ny mobil, på avbetaling, sjølvsagt. He he... Fekk lov av mannen. Det mest interessante med det var at eg ikkje fekk ordrebekreftelse på kjøpet, utanom det som sto på skjermen då eg bestilte. Eg tok tilfeldigvis skjermdump av det, av ein heilt anna grunn for så vidt, men det viste seg at det var veldig lurt, for der sto ordrenummeret. Eg har nemleg gått i ei veke og venta på å få beskjed om at det ligg pakke på posten til meg, men inga beskjed kjem. Då eg skulle prøve å sjekke på nettbutikken fekk eg beskjed om å oppgje brukarnamn og passord, noko eg ikkje har oppretta der. Eg har ikkje reflektert eit sekund over det, for det er nettbutikken til levrandøren der vi har mobilabonnementa våre, så eg tok det som ei sjølvfølgje at det ikkje skulle vere noko problem om behovet meldte seg for å sjekke bestillinga. Men nei. Eg sendte mail til kundeservice, og då kom derimot ordrebekreftelse på mail sporenstreks! Men noko brukarprofil har eg ikkje...

Ein annan interessant sak er at eg meldte meg inn i Noregs Mållag i vinterferien. Så var det gjort, liksom. I går fekk eg brev med informasjon, medlemskort, pin med "Takk, Ivar Aasen" på og rekning på medlemskontingenten. Og mail med spørsmål om eg ville stille til styret i Molde Mållag... He he... Lurer på om eg skal ta det som eit kompliment eller om eg skal ane desperasjonen bak spørsmålet??

1 kommentar:

  1. Så kjekt å lese frå bloggen din! Ha ein fortsatt god dag, og godt år! Og helse so mykje til Per Edvin også

    SvarSlett